سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 107394
کل یادداشتها ها : 63
خبر مایه


1 2 3 4 >

رئیس جمهور تا اطلاع ثانونی سرپرستی وزارت نفت را برعهده گرفت تا احتمال حضورش در اجلاس آتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت در وین به عنوان رئیس موقتی اوپک قوت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری یکصد و پنجاه و نهمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت گمانه زنی ها درباره انتخاب رئیس اوپک افزایش یافته است

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور یکشنبه شب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته است شخصا سرپرستی وزارت نفت را بر عهده گرفت و از این رو پیش بینی می شود تا اطلاع ثانوی بزرگترین وزارتخانه دولت با حضور رئیس کابینه دولت دهم مدیریت شود.

از سوی دیگر، پس از گذشته نزدیک به چهار دهه ریاست سازمان اوپک از ابتدای سال 2011 میلادی به جمهوری اسلامی ایران واگذار شده است که تغییرات مدیریتی در سطح وزارت نفت منجر شده که عملا ایران برای ریاست این سازمان بزرگ نفتی برنامه ای در دستور کار نداشته باشد.

خبرنگار مهر درباره نحوه انتخاب رئیس اوپک از وزارت نفت کسب اطلاع کرد که دو سناریو برای انتخاب رئیس اوپک وجود دارد.

در سناریوی نخست احتمال حضور شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس اوپک در نشست یکصد و پنجاه و نهمین این سازمان در وین مطرح است، ضمن آنکه پیش از این معمولا روسای جمهور کشورهای عضو اوپک تنها در نشستهای اجلاس سران حضور پیدا کرده اند.

در سناریوی دوم هم این احتمال وجود دارد که رئیس جمهور فردی را به عنوان نماینده ویژه خود برای اجلاس اوپک معرفی کند که نماینده صرفا نیازی نیست که نفتی باشد و حتی امکان معرفی چهره سیاسی جنجالی کابینه نیز وجود دارد. در این میان، گفته می شود اگر این فرد هم معرفی نشود، یکی از یاران وی در وزارت نفت چنین مسئولیتی را برعهده خواهد گرفت.

در این میان، برای معرفی رئیس اوپک به این سازمان باید یکسری مکاتباتی با دبیر کل انجام شود که هیچگونه محدودیت زمانی برای معرفی رئیس جدید اوپک وجود ندارد.

در نشست یکصد و پنجاه و هفتمین اجلاس وزارتی اوپک با تصمیم 12 عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت، ریاست اوپک در سال 2011 میلادی پس از 36 سال به وزیر نفت ایران واگذار شده است.

یکصد و پنجاه و نهمین نشست عادی و سالانه 13 کشور عضو اوپک خرداد ماه (20 0 ژوئن 2011 میلادی) به ریاست ایران در وین برگزار خواهد شد.


  

 

تصاویر زیر، عکس های یادگاری یک نظامی آمریکایی در افغانستان است که در حال کشتن یک نوجوان 15 ساله افغانی است. وی عضو گروهی از نظامیان آمریکایی است که به آنها عنوان تیم مرگ  (kill team) داده شده است.

 


  

در یک پدیده نادر یک تومور انسان نما توسط جراحان از شکم یک پسر جوان در بیمارستان شهید باهنر کرمان خارج شد.



  

رونی و دونی حالا 60 ساله بوده و بعنوان پیرترین دو قلوهای مرد بهم چسبیده جهان زندگی پر فراز و نشیبی را گذرانده اند اما هرگز از موقعیت خود احساس بدی پیدا نکرده اند و حتی بدلیل مشهور شدن و مورد توجه جهانیان قرار گرفتن، خوشحال نیز هستند. تیم های مستند سازی جلوی خانه آنها در دایتون اوهایو صف کشیده تا بتوانند رازهای زندگی آندو را به تصویر بکشند.

جیم برادر جوانترشان می گوید رونی و دونی چهار دست و چهار پا دارند و از این نظر به یکدیگر کمک کرده تا بر مشکلات زندگی غلبه نمایند. مائورین و وسلی پدر و مادر دوقلوها بارها تقاضای پزشکان را برای جداسازی آنها رد کردند و حاضر به ریسک پذیری نشدند.

پدر آنها حتی حاضر نشد در قبال نشان دادن آنها در معرض دید عموم پول دریافت کند اما بعدا با بالا رفتن هزینه های پزشکی با آن موافقت کرد.

اجازه بدهید خدا ما را از هم جدا کند. این جمله ای است که بارها از زبان رونی و دونی و والدین آنها شنیده شده است. مجموعه تصویری حاضر تصاویر رونی و دونی را از بچگی تاکنون نشان می دهد.



  
+ من افتخار می کنم ایرانیم وقتی می بینم کوروش هم ایرانی بود.


+ نیم کیلو باش ولی مرد باش




+ التماس نکن




+ عذر خواهی همیشه بدان معنا نیست که تو اشتباه کرده‌ای و حق با آن دیگری است. گاهی عذر خواهی بدان معناست که رابطه ات با او بیش از غرورت برایت ارزش دارد.


+ ترشی محبوب چینی ها (ترشی بچه موش)




+ آخه مگه مجبوری ... ؟!!!




+ پاسخ دندان شکن




+ نتیجه اخلاقی اینکه زیادی به دیوانه ای نزدیک بشی احتمال مرگ صد در صد است




+ باباسوپر من......!!!!




+ جاده چالوس خودمون ،باورتون میشه؟!








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ